PLUGGPLUGGPLUGG

Har inget liv längre känns det som!
I Fredags åkte jag och Amela hem till Emma, där blev vi kvar över natten. Kollade på film, åt popcorn i mängder och bara mös! Malin var med på kvällen också :) 
Kom hem från Emma runt ett igår tror jag, så satte igång och pluggade direkt. Talet satt förvånat bra i mitt huvud, så det var skönt att inte behöva lägga ner så mycket tid på det. Har istället ägnat mig mesta tiden åt matten. Nu är det så att jag äger ingen jävla grafritande räknare och kan därför knappt göra hälften av talen. Blir så arg!!! Men det löser sig väl, får väl sitta och göra allt för hand...

Nog om allt plugg. Jag och mamma hann med en 1,5 h pw igår innan jag drog hem till Emma igen. Denna gång för att gratta Glenn med massa fika och prat! Cyklade hem mätt och belåten strax efter tolv. Imorse for jag upp klockan åtta och drog en pw på 30 min, hem och åt frukost, slängde mig över allt plugg och är fortfarande kvar där på. Vid fyra ska jag ut och springa med Emma, något mer till liv har jag inte nu för tiden. 

Justja, rostat egen müsli har jag gjort idag också, asgött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0