FULL RULLE

Jääävlar vad jag har sprungit runt idag. Började med att jag gick upp vid halv nio och åt frukost. När jag var klar bakade jag en fudgetårta tills ikväll. Direkt efter det tog jag hand om all disk som fanns + städade köket. Sedan snörade jag på mig löparskorna och sprang runt sätra - lite mer än 7 km. När jag kom in duschade jag, fixade mig och sen började jag damsuga hela nedervåningen. När jag var klar satte jag mig på cykeln och for ner på stan och mötte Emma och Glenn. Gick och handlade lite tills ikväll, for hem och fixade lunch - kesoplättar. Sedan fixade jag en omgång till disk och började städa rent altanen. Har även hunnit städa mitt rum någonstans under dagen... Säkert massa annat också haha.
Nu har jag i alla fall städat köket ytterligare en gång, plockat lite här och där och nu är det dax att hitta något jag kan ha på mig ikväll. För varför har jag gjort allt detta idag? Jo, för att tjejerna från klassen kommer över för grillning och lite gott att dricka! :) Får se hur kvällen slutar, är riktigt taggad i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0