ALL THIS PRESSURE THAT SURROUNDS YOU HOLDS YOU DOWN

Har precis slängt i mig lite mellanmål - en skål råggröt med kanel och mjölk. Idag fick vi ha idrott på förmiddagen istället för studiepasset, vilket betyder att vi slutade ett istället för fyra! Så än så länge har inte skolan varit så värst jobbig. Imorgon kan det hända att vi bara har en lektion också, då typ alla lärare är sjuka. Klagar inte! Det jag vill klaga på är däremot allt jävla plugg som ligger framför mig.. Nationella i svenska nästa måndag(hålla tal i 5 minuter), två seminarium typ nästa vecka, världens störtsta psykologiupg som man borde ha börjat på, säkert matteprov när som heltst osv...
Meen det är bara att bita ihop. Alla skolarbeten har gått bra hittils i ettan ju. Fick respons på provet och uppgiften om sveriges statsskick idag - ett A. Gäller bara att det fortsätter som det har gjort hittills. Men det ska nog inte vara några problem, är ju aldrig nöjd förens allt är perfekt och högsta betyget är nått. Ibland blir jag inte ens nöjd trots det, så ja, lite pessimistisk är jag väl. En förklaring till varför jag alltid pluggar ihjäl mig haha. Skiter hellre i en uppgift HELT än att få ett E till exempel. Men det är bara så jag är, har jävligt höga krav på mig själv - vilket ibland är bra, men samtidigt tar en jävla massa kraft. 

Nu blev det massa tråkigt babblande om mig. Ska nog försöka klura ut vad jag ska hålla tal om nu. Senare ikväll blir det boxning med Fia igen! :)


Brist på bilder - JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0