0401

Har inte hunnit med att uppdatera, men i lördags drog jag och mamma en shoppingrunda på Erikslund. Kom hem med två par underkläder, en vit skjorta, ett halsband och en mascara. Åt asgod sallad till lunch och fikade på Espresso House gjorde vi också.


(det svarta är en jävla bakpotatis haha, man fick det till konstigt nog, brukar ju vara tvärt om..)

På kvällen tog jag mig hem till Sara. Där grillade vi marsmallows och tjockade massor, åt minstone jag hehe. Sov kvar där och gick hem runt tolv idag. Åkte ut till momme och åt och böt däck på hennes bil. 
När vi kom hem tog jag och mamma en promenad runt jäder. Kan ju säga att vi gick genom hela jävla snöstormen. Såå varmt och skönt:)))
Jaja. Elias kom över senare, hade med sig världens godaste kinamaaat, så jag mumsade i mig det och sen vart det bara massa mys :) Han åker ju iväg på studentkryssning imorgon så fick sitta och platta håret och grejer pån... killar...;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tobbe är ju också på studentkryssningen, men honom fick jag klippa! :o As läskigt haha xD

2012-04-03 @ 13:13:14
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: madde

Haha oj, förstår det :d

2012-04-03 @ 16:26:04
URL: http://mkshitassu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0