26

Här var det dött. Hade till och med glömt lösenordet, hehe.
Japp, har ej ett så pass intressant liv och heller ingen tid till detta egentligen. Men Alice tvingade mig nästan. Okej, det gjorde hon inte, mer en påminnelse. Men i alla fall.
JAPP för er som vill veta så var jag ute och sprang för en stund sen eftersom (LAT)Hanna inte hann gå på boxningen. Det sög mycket hårt och jag lackade lite (förlåt) men tog igen det med en riktigt VARM jävla löprunda. 
Jaa... går i skolan, pluggar och "tränar" är väl typ det enda jag gör... ägnar lite tid åt mongoliderna till vänner och självklart fiskorven på helgerna och så också. Jätte intressant. Nej. Men det var allt för idaG. 

ps. hatar folk med twitter som tror att ingen annan ser deras uppdateringar (nu lät jag nu nästan som en av dem...fuck) ds.

Kommentarer
Postat av: fia

men wtf !! jajajajajajajjajajajjajajjajjajajajjjajajajajajjaa kipsMaddE!

2011-10-26 @ 21:52:59
URL: http://fiallovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0