MEN EN VACKER DAG KANSKE DU OCH JAG KOMMER SÄTTA TILLBAKS PINNEN I VÅR HANDGRANAT OCH GÖRA OM DET EXTRA BRA

Vill så gärna ut och springa. Det enda som hindrar mig är att det är så jävla mörkt ute. Plus att när man har musik i öronen så hör man ju inte om någon smyger på en.
Liksom kul om jag blir våldtagen bara för att jag inte vill springa där någon kan se mig(hehe okej, rätt larvigt egentligen, men känns som att jag ser ut som en jävla flygande vante när jag springer). Men då om jag är där ingen ser mig är det ju verkligen ingen som kan hjälpa mig IFALL jag blir anfallen eller något heller... Fast kanske ska trösta mig med the bystander effect som vi jobbade med idag på psykologin, ingen skulle ändå våga hjälpa mig... Okej ska sluta. Skaffar lite stake och drar ut och springer... ensam... i mörkret...:(
Kommer säkert bli våldtagen bara för att jag skriver detta.:):):):) OK, ska sluta på riktigt.
Ses
...Kanske aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0