kommer aldrig att få dig att förstå

Helgen har varit toppen. Förutom att jag tappade bort min plånbok(blev som tur var upphittad dagen efter) och att jag gick hur vilse som helst - flera gånger! Var borta i typ en timme varje gång också, hahaha.
I alla fall, halloweenfest hos Tobbe på fredagen och på lördagen började vi hos Fia och slutade hos Pontus! 
Helgen kunde ju dock ha varit lite gladare från min sida, men får helt enkelt stå ut även fast det är svårt.
Måste nog egentligen börja dricka lite mindre, har på senaste tiden slutat med att jag blir arg på de flesta utan anledning och utan att tänka på det och ej kommer ihåg det dagen efter... Beter mig helt enkelt som ett svin. Är väl på grund av allt som har hänt på senaste tiden och så, det rinner väl bara över när det blir så mycket. 
Men ska inte rikta in mig på det dåliga, helgen hade många jävligt roliga stunder också! Skönt att komma ut och slippa tänka på annat.

Idag var det skola igen, har sedan setat här hemma och pluggat sen typ två. Har både idrott- och historie"prov" på Onsdag. 

Från i Fredags(blir bara två bilder eftersom jag la ut massor på facebook):



Måste bara tillägga att min bror just fick nya COD och springer runt och sjunger "Oh my god, oh my god!!" osvosv(The Moniker-melodin) med en extremt fjollig röst........... mycket till liv han har:):):)):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0