helgen

I Fredags drog jag ut till donken med Emma och Amela på kvällen. Satt och snackade skit ett bra tag. Fick självklart punktering på cykeln när vi åkte ut, så fick GÅ hem i kylan.

I Lördags tog jag och mamma en sväng till Eskilstuna och letade farsdag-present. Åt på chop chop eller vafan det heter, asgott men fy fan va mycket mat man fick! Kvällen trodde jag skulle få lov att spenderas hemma. Men det slutade med att jag, Hanna, Fia och Alex drog på en lite halvdann fest i Kungsör. Var väl helt okej!
Så idag har jag varit extra seg. Körde ut hela familjen till Valskog och bytte däck på momme(mormor)s bil och sedan körde jag dem till donken där vi köpte mat. En riktig fettodag. Så jävla konstigt att det var jag som körde. Min bror var lite smårädd hihi.



Översta bilden snodd från fia och den andra - en äcklig lyckokaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0