första advent

Fan vad allt går fort! Måste börja köpa julklappar och sånt, hitta klänning till nyår osv. Har börjat skriva min egna önskelista i alla fall, hihi.
Helgen har varit skön. I fredag blev det en spontan sup hos Becka, haha. Vaknade upp bredvid två julskinksmackor på lördagen... förklarar allt. Herregud hahaha. Igår var jag så jävla trött, men tog mig ut och umgicks med Sara, Becka, Emma och Julia igen, vet inte ens om jag var vid liv. 
Idag ska jag försöka slänga upp lite mer julsaker i mitt lilla rum eftersom jag var för trött för att göra det ordentligt igår. Hade även tänkt skriva klart mitt reportage och sedan umgås lite med gullet.


Bra bildkombo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0