031111

Japp. Är lite förbannad och så överlag. Dels för att jag var och klippte mig igår och nu är mitt hår förstört. Har försökt att spara ut det typ i hela mitt liv men ne. Nu är det typ lika långt som för fyra år sedan igen. Sist jag klippte mig så lyssnade min frisör i alla fall på mig och FÖRSTOD att jag ville ha långt hår. Den här gången sa hon bara att hon förstod men sket i det totalt................. Så arG!!!!
Jaja, är arg för många andra saker med. Mest frusterad, men det är väl typ samma sak. 

Igår körde jag(!!!!) hem till Emma (första gången på väg i trafiken och SJÄVKLART så kom det ett jävla utryckningsfordon i full fart bakom mig när jag typ precis skulle köra igenom rondellen.. men mamma sa att jag klarade det GALANT!!!). Gick asbra i alla fall, jag är en naturbegåvning:)::)::) Ne. Men vi gick sedan hem till Becka med Lina, Lydia, Lina, Amela och Ruth. Tror jag. Förlåt om jag glömde någon. Bakade massor och var allmänt feta. 

Nu ska jag strax cykla ut till Dollarstore med Emma, Amela och Linda. TJABBA
(Jaa långt inlägg men har damp OCH downs idag tack hej)

Haha, observera mitt ironiska leende pga mitt "långa" hår. :'(



Såhär var det innan. Visst, skittrasigt nertill pga gammal blekning, men ändå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0