yours are the sweetest eyes I've ever seen

Har pluggat kemi ända sen jag kom hem, typ. Ska smälta maten jag proppade i mig nyss ett tag och sen röra på mig!
Har både kemiprov och nationellt i matte imorgon, jättekul, verkligen. Men är rätt säker på båda.
Skrev en lista på allt jag måste hinna med att göra i skolan (vad jag vet såhär långt) innan den slutar. Helvete vad mycket det blev. Dör vid tanken! Plus det så är jag pank, seriöst. Har aldrig haft såhär jävla lite pengar, gråter ständigt. Saknar Elias också!!!!!!! Så jävla synd om mig...
Köpte present till Malin idag, som fyller år imorn! ♥ (jättebra för min ekonomi...)

Kommentarer
Postat av: malin :d

im so excited :d <3

2011-05-04 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0