kan du älska mig som trottoaren älskar förloraren?

Sitter i min säng. Elias var nyss här och pussade lite på mig så att jag inte ska sakna honom allt för mycket nu när jag åker till Göteborg imorn. Men det ska bli jävligt kul ändå, älskar min klass precis lika mycket som jag hatar den ibland.
Är som vanligt vårlhungrig. Men gick i alla fall och åt kebab med Hanna, Hanna och Bea på lunchen. Så... jag har varit proppmätt ända fram tills nu ungefär!
Hatar den här jävla datorn, fattar ingenting längre. Saknar min lillla mac så det gör ont. Finns liksom inget att göra längre... Buhuhu.

Får bli en bild från sist jag var i Göteborg, då med Manisiden! Ful är du din jävel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0