gläntar på gardinen och stirrar ut på gatan

Sitter i min säng, slutade vid kvart över ett som vanligt. Läste ut boken när jag kom hem, så nu sitter jag och försöker skriva ihop en vettig recension. SISTA!
Satt och gäspade hela sista timmen i skolan och när jag kom hem låg jag och önskade att kaffebryggaren kunde fixa kaffe åt mig av sig självt. Har ångest över att jag inte har rört på mig på typ en vecka, dock är jag förkyld. Men ändå.
Annars då? Biologiprovet gick väldigt bra och Kemiprovet kunde inte gå bättre. Bara ett litet matteprov kvar om någon vecka, plus lite inlämningsuppgifter, sen är det slut på skiten. Fast i och för sig så kan jag ju då inte säga så, eftersom det är tre år till kvar innan allt tar slut på riktigt, menmen. Snart Göteborg och Barcelonaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0