the everlasting

Fan jävla helvetes runkneger, såg precis att min tummnagel på något jävla vänster har lyckats spruckit längst ned innan där den sitter fast. Min längsta nagel :( Fuck life x65.
Har varit i Göteborg med min kära klass lördag-måndag. Så har precis lagt in alla bilder.
Så fort jag kom hem så åkte jag upp till Elias, saknade honom extra mycket när det mest bara var kallt och jävligt den fösta dagen. Hård som FAN var min säng också.
Men nog om det, hade jävligt roligt i alla fall!
Idag var det sista dagen i skolan. Är ju lediga från idag+helgen och på Måndag åker vi till Barcelona. Så dagen bestod av alla dessa utvärderingar och rensa skåpet + lämna nyckeln. Grejen var att jag råkade lämna in nyckeln INNAN jag tog ur min väska och jacka. Fick glass på mentorstiden och allt var kaos hihi.



Hela klassen + två okända i en busskur




Glada, dyngsura tjejer efter liseberg när busschaffisen ignorerade oss och körde förbi vår hållplats. Fick sedan springa nån km mitt i den regniga, mörka skogen tillbaka. Fuckens fuck.




Hela klassen i vårat rum, alla är jätteglada som ni ser. Haha. Körde pandoras ask, som vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0