Wasted on fixing all the problems that you made in your own head

Igår drog jag ut till Högsjön med Elias, Lydic och Emma. Lina, Dao och Amela var redan där ute. Riktigt mysig kväll!
Kvällen ser ut att bli bra och imorn vid klockan 9 (LYDIA!!!! VI ÅKER 9!!!) åker vi till skara.
Hanna kom över med min biljett igår också, JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!!!!! Planerade ju att åka (på Sonisphere) i vintras/våras nån gång, men hittade ingen som ville följa med. Sen sa Hanna att hon ville, men det blev inget av det, förens för någon vecka sedan då hon äntligen pratade med sina föräldrar och nu är allt klart, hihi!
Är så jävla pepp på att se Slipknot igen och självklart In Flames också! Slipknot ska spela i sina gamla masker och de röda dräkterna, underbart!!!! Längtar som en tok tills vi står där och hör en del ur Iowa + 742617000027 som intro (the whole thing I think it's sick, the whole thing I think it's sick) och sen börjar (sic) i bakrunden, ÅÅÅHGgRJETGEWOJGFAJ¤EOTJ¤WO!!! Tror jag avlider snart.
Fick bli en ful 240-graders(?) bild på Julia och Hanna också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

discostick :)

2011-07-02 @ 01:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0