If i took another choice, where would I be at?

Kom hem för ett tag sedan. Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske försöka plugga lite om inget annat distraherar mig. Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe. Borde röra på mig också för den delen.
FÖRRESTEN, så hittade jag en massa gamla fula kort igår..
Jag, Elsa och ett par kalvar..
Syns inte mycket men det är jag, Hanna och min bror. Väldigt stiligt.
Jag och Freddie, fula
Jag och Jesper
Hanna, Jag, Jesper och Freddie
.
Har massa annat fult och pinsamt men man ser ju inget eftersom jag är lat och orkar inte ta kort med kameran.
Men, ja, fula bilder på fula ungar!

Kommentarer
Postat av: Kungen

kalla mig Fred "pimp" F

2011-01-20 @ 22:07:38
Postat av: madde

Haha dagens.

2011-01-21 @ 09:07:24
URL: http://mkshitassu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0