WORRY LESS

Var och åt på donken med Elias för en stund sedan. Innan det bytte vi julklappar, hihi.
Julafton var precis som alla år, fylld av mat..... haha. Nej men herregud, tror jag kan klara mig i en vecka utan mat nu. Usch. Fick i alla fall lite roliga grejer och endel kanske lite önödiga, kräsen som jag är. Men är nöjd :)

Maat

Lite av mina julklappar - Scrubs säsong 7(NU HAR JAG ALLA:d), typ 8 olika (och likadana - bra planering släkten!!) nagellack, en huvudmassagegrej, en bok, en locktång, hårgrejer, lösögonfransar, hörlurar, mer nagelsaker, en hårborste son sänder ut typ joner(?) så att håret blir blankt, smink, 1400:- och någon sak till kinectet som jag tror att jag aldrig kommer använda... Hehe. Och ett smyckesskrin. Fick ju ett gymkort i november också som räknas som en av julklapparna)

Två till smyckesskrin/hängare(bra planering IGEN släkten!!!)

Detta fick jag av Elias + en helkväll i Västerås med bio och mat :) Så glad!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0