RIVER FLOWS IN YOU

Bakade lussebullar igår med mamma (ja, det är lussebullar på den understa bilden också). Råkade dock glömma dem lite i ugnen så de kanske blev lite väl gräddade... Men goda i alla fall, haha. 
Vart en skön dag idag, trots att jag inte hann med ett-tåget hem. Var nog på bra humör för att Elias sov här inatt, så mysigt att gå upp och åka till skolan(eller ja, station haha) tillsammans tycker jag hihi. Japp, fjollig!!
Ska röra lite på fläsket idag och kanske plugga lite.
Vart lite kaos på psykologin. Nämner inga namn men fy och fan vad förbannad jag blev. Du kan ju skriva ett helt eget jävla arbete istället för att förstöra andras, usch, arg..

JUSTJA, Alex fyller ju förfan idag. GRATTIS!!♥ Haha japp bra minne. Ingen bild på oss för hittade bara extremt fula på mig. Nej fattade inte heller vad jag menade där. Nu ska jag hålla käften, hejsvejs.



Kommentarer
Postat av: A

2011-12-05 @ 17:23:15
Postat av: Alexandra

Taaack hjärtat! :D<3

2011-12-05 @ 17:23:57
URL: http://alexandrasstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0