MÅSTE BARA...

...SÄGA ATT JAG IRRITERAR MIG NÅ SÅ FÖRJÄVLIGT PÅ AMANDA I IDOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Alltså hon lät ju inte ens sådär i början? Det där är ju inte ens hennes "vanliga" sångröst? Hon förvränger ju den så att det låter som en kråka. Visst, det slags sättet att sjunga på är ju vanligt. Men hon verkar ju tro att hon är så jävla "speciell" och överklassande och allt vad det hör till. Liksom jag tycker för fan synd om Robin (även fast han ser ut som en råtta), liksom juryn och all media har ju klankat ner och gömt undan honom som FAN. Det är ju liksom bara Amandas vinnarlåt som har spelats på radion sen den släpptes?(Åt minsone på P3) Lilla fittan Bard sitter där och tror att han kommer bli stenrik bara för att Amanda är lika ful som honom. USCH JAG blir så jävla irriterad! Och så står lilla Amanda där och ba "heeeee jag låtsas att min röst alltid låter såhär hes men egentligen försöker jag bara låta mystisk chhhheeeee".................... tänker inte ens ta upp hur mycket jag stör mig på håret. 
Hahahah lackarN JAPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0