16

Firade mig lite här igår. Senare stack vi över till Hanna. Askul kväll! Blev lite för mycket piri piri emot slutet. 3 liter mjölk sjönk ner, inte dåligt det inte.
Fick ju höra ett och annat om vad som hade hänt efter att jag drog igår. Säger bara såhär: vidrigare, horigare och mer misslyckad människa finns inte, förstår verklligen inte hur du orkar leva med dig själv :)
Världens längsta arm mäter hela 3 meter och tillhör Madelene Karlsson från Arboga, Sverige.
Drog ihop lite x-tra spicy hot hot tamale noodels
konsekvenserna av piri piri
Kom nyss hem från Röforsloppet, var där med mongotrion. Elias tryckte fyra korvar på några sekunder, inga konstigheter. Snart kommer lite släkt och firar mig och sedan kommer även Elias och då ska jag äta kräftor för hela jugoslavien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0