upp

Kom hem från skolan för en stund sedan, googlade på hur man kokar ägg (lär mig aldrig, så JÄVLA dålig haha) så nu väntar jag på att få äta lite.
Har nya bilder från helgen och så på mobilen men fattar inte hur man får dem till datorn än... Okej, jag fattar säkert om jag försöker men jag orkar inte hehe. De får helt enkelt komma upp när jag känner för det.
I helgen var vi i alla fall hos Linus på fredagen och hos Malin på lördagen. Jag hade i alla fall jävligt roligt! På fredagen skulle jag dock ta mig upp till Elias på natten och jag säger då det - Madelene + cykel i onyktert tillstånd gör det än en gång!! Ramlade, åkte vilse och körde in i saker. Tror till och med att jag cyklade mitt på bilvägen några gånger med bilar bakom mig, fy och fan. Något att skratta åt! Kom i alla fall tillslut hem till fisen som tur var. De satt och lanade så jag gick upp och la mig och slocknade nog på än gång.
Lördagen bestod av mycket dans (haha) och lite jag har aldrig.
SkA ÄTA ägg nu, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0