I'll follow you wherever you go

Dagen började inte bra. Vaknade av att min granne bankade och slog(idag IGEN) med en jävla hacka i typ sten eller vad han nu gjorde. Tänkte att så här jävla tidigt är väl ändå lite väl. (Elias sov här och han går liksom upp fem, sex)
Hörde sedan att min bror och hans kompisar var vakna där uppe. Tänkte vad FAN. Kollade på klockan (det är jag som sköter alarmet och väcker Elias hehe) och den visade 07.45. FLÖG UPP och skakade liv i Elias som börjar klockan halv sju på morgonen. Alarmjävlet hade tydligen inte gått igång, eller så hade jag glömt att trycka igång det. Kände mig jättedum... så kunde inte somna om.
Gick alltså upp vid åtta. Meeeen då hann jag göra bra saker som att röra på fläsket i cirkus en timme och sola i ett par till timmar!
Nu sitter jag och väntar på Emma. Ska smuggla in henne och mig i bilen till Marieberg. Börjar skolan på Torsdag och har inte köpt något nytt på hela jävla sommaren tror jag.
Jävla cpinlägg men har sån jävla damp på en jävla dragkedja som har gått sönder på nån jävla påse som jag försökte laga i morse %¤"&%¤!"&&% JAAAAAAAADÅ MADDE SÖK HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0