I want to kill you like they do in the movies - don't worry, there's another one just like you in life

Ojojoj. Har tältat i hällarna med bland annat Emma, Hanna och Julia hela helgen. Fredagen var roligast enligt mig, men lördagen var ju inte så dålig den heller eftersom Elias var med! Saknat gullet. Fick en Håkan Hellström tröja av honom när han kom, hihi.
Igår drog vi hem och åt, sov och duschade. SÅ JÄVLA SKÖNT. Senare på kvällen drog vi och badade en sväng, svinkallt.
Men annars så sitter jag här och har nyss målat om mina naglar. Väntar på att Elias ska sluta jobbet, sen drar vi till Örebro och kollar efter en ny dator. Jag tänkte kolla efter en ny mobil också, fyller ju på Torsdag jappjapp.
Bilder från helgen kommer häär
Hos Hanna i Tisdags
fläsk de e gött de (tältning dag 1)
tältning daG 2
ihoppackning dag 432789472389

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0