forever in debt

Drog en sväng till Örebro och Marieberg igår med mamma och pappa. Köpte en ny mobil åt mig, blev en HTC Wildfire S, orkar inte ha någon stor jävla sak men en sån är ju rätt liten såattee.
På kvällen gick vi över till Freddie och co och åt lite mat och så. Sedan drog jag och Freddie över till Linus där bland annat Hanna och Fia var. Vi körde lite "Jag har aldrig" och fram mot elva någon gång kom Elias och hämtade mig. Hade inte träffat pojken sen i måndags! Vi åkte i alla fall hem till mig och hämtade saker och sedan upp till honom och sov (:
Idag latade vi oss, badade och sov framför tvn typ. Kom hem runt ett, två kanske och har nyss varit med mamma och köpt lite chips, godis, glass, dricka och så... FAN VA GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0