day one

Gick upp 05.40, åt och fixade mig, drog till station med Hanna, mötte Malin, drog till Västerås, satt och väntade och sen gick vi till skolan.
Jaaa.. idag fick vi typ göra massa "lära-känna"-övningar med våra klasser och så. Typ alla i våran klass är mongolider, med det är ju bra för då passar ju vi in :) Nejmen, de flesta verkar rätt lama än så länge men alla är väl bara nervösa över att de ska typ råka fisa/ramla/säga fel osv. Hahaha orkar inte vara seriös, faaaast det är jag ju hehe.
Något roligt var att när vi körde en sån här namnövning typ, så skulle man säga sitt namn och sen en egenskap man har som börjar på första bokstaven i sitt namn. Sen var det MMMMMMMalins tur. Hehe. Tänk på en egenskap som börjar på M? Märkvärdig? Manlig? Makaber? MONGOLID? Hahahah, klart jag ville att självaste MongoMalin skulle vara lite rolig men ne :( Hon tog "Mirakulös". Inte för att det var coolt eller så men....
Själv var man ju mystisk, men fick inte ens välja själv utan Malin valde åt mig, men de andra verkade tycka att det passade så ok.
Är så förbannat trött nu så orkar inte tänka på vad jag skriver ens.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte om ordet "mongomalin"... förnedring :$

2011-08-20 @ 00:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0