you hate the system even though you invented it

Helgen har varit toppen. I Fredags vart det grillning hos mig med Hanna, Elias och Pontus. Ett jävla klagande över köttet men det andra vart väl bra. Senare så gick vi över till Hanna och bastade lite, efter det blev Elias trött så vi drog hem rätt tidigt.

I Lördags for vi upp och åkte till Marieberg. Fick med mig ett par converse. Efter det åt vi uppe hos honom och sedan gick vi ned till mig och väntade på Hanna. Kvällen spenderades sedan hos Hanna och efter det en stund hos Pontus. Kom hem rätt tidigt då med faktiskt.
Elias åkte hem runt tolv idag. Efter det låg jag ute i solen i några timmar och tog sedan en långpromenad med mamma. Nu väntar jag på Malin och Pernilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0