sweet dreams all met with derision

Sitter i min säng. Idag slutade vi som vanligt kvart över ett, så jag och Hanna tog en promenad ut till donken för en kaffe och lite glass. Synd bara att det fina vädret försvann på vägen.
Hade tänkt att skriva lite mera på svenskan som ska vara inne imorgon. Är på sista uppgiften och tycker inte att jag har skrivit tillräckligt, men inte fan kommer jag på något mer att skriva. Har suttit här sen halv fem ungefär. Inte något roligt direeeekt.
Sista dagen innan lov imorgon också, riktigt skönt. Imorn kväll så ska jag och Hanna grilla med Elias och någon mer frivillig. Blir väl lite bastuhäng senare och så får vi se vart vi hamnar!
Har för övrigt varit tillsammans med världens underbaraste i två månader idag,
lav jooo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0