KENT @ CONVENTUM


14.00 - köa



19.00 - inne!

21.00 - KENT!!!1





UNDERBART!1! (bäst mot slutet, filmen assu)












JA, JAG VAR TVUNGEN ATT LÄGGA UPP SÅ MÅNGA BILDER!
Rätt bra bilder för att vara min stenålders 4 mp's kamera xD
Men... Det var awesome x48. Och VI (egentligen inte jag) FÅNGADE MARTINS HANDDUK OCH NU ÄR EN SJÄTTEDEL AV DEN MIN!!!!111 :D

Spelade ungefär:
Taxmannen
Palace & Main
Romeo Återvänder Ensam
Töntarna
På Drift
Kevlarsjäl
VinterNoll2
Sjukhus
Krossa Allt
LSD, någon?
Ingenting
Saker man ser
Kärleken Väntar
Dom Andra
Musik Non Stop
Socker
Idioter
Vy från ett luftslott
Mannen I Den Vita Hatten (16 år senare)
FF

Tror det var allt, fast det är det säkert inte, men ungefär :D Ej i rätt ordning heller men w/e. GR8!



.

Kommentarer
Postat av: Julia

så. jävla. bäst.

2010-03-31 @ 23:52:13
URL: http://femindianer.blogg.se/
Postat av: madde

!!!!

2010-04-01 @ 17:43:34
URL: http://mkshitassu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0