sick

hahahihihoho (bilder på Alicesäventyr från i Fredags, asnice!)

 gfsda jhgfjf jhdg fdas



Nu har jag flyttat mig från sängen till datorn för första gången sen i söndags. Har haft feberfrossa och min hals & rygg dödar mig. Igår natt låg jag och sa något om allt var trekantigt och att alla tvingade oss stå på led och svälta. Kommer ihåg det nu med, och det känndes verkligen som det, vad nu det betyder. Skit läskigt :o

Iaf så vet jag hur jag blev sjuk. Det är INTE bra att cykla 2,6 mil & gå 1,2 när man är förkyld! Fast jag och Malin är tyffa och gör det ändå.

Kommentarer
Postat av: Julia

kme

2009-09-25 @ 21:52:21
URL: http://femindianer.blogg.se/
Postat av: Malin

yes ;)<3

2009-10-29 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0