and the rain will kill us all

DET ÄR FAN INTE SOMMAR LÄNGRE :( fast varmt är det iallafall, men iallafall!


Sammanfattning sommaren 2009:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?


yes, haha :>

- dog någon som stod dig nära?

inte vad jag kommer ihåg, haha :O

- vilka länder besökte du?

sverige... & småLAND!

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?

fattar inte, sommaren 2009 har väl vart? :o

- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?

26-28/6, 25/7!, 30/7, 6/8, 26/8

- största misstaget?

trott på patetiska jävla ord, inget mer jag kommer på direkt men haha... jaja inget mer som jag lidit av iaf HAHAHA :)

- har du varit sjuk eller skadat dig?

HAHAHAH bara skadat mig! bröt ju fan nästan ryggen! xD

- bästa köpet?

METALTOWNBILJETTERNA!

- vad spenderade du mest pengar på?

metaltown tror jag, annars sprit eller glass xD

- gjorde någonting dig riktigt glad?

ja :)

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?

Slipknot - Vermilion, The blister Exists & Spit it out (JUMP THE FUCK UP!!!!!!1) Ichy daze - Monster, Kenneth & the knutters - Älgjaktsrapp (HAHA), Marilyn Manson - Long hard road out of hell, James morrison - You make it real & Frauenarzt & Manny Marc - Anna(nass)

- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

GLADARE, helt klart.

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?

rört på mig :o

- vad önskar du att du gjort mindre?

bundit upp mig på G, setat här, sovit, ALLA DESSA JÄVLA FÖRSÖK PÅ ATT SPELA ANDEN I GLASET! HAHAHAHA vi slösade ju fan bort hela nätterna xD

- hur tillbringade du midsommarafton?

Var vid skyttebanan, mer kommer jag inte ihåg! xD

- blev du kär i sommar?

yes!

- hur många förhållanden?

0

- hur många strul?

4 vad jag kommer ihåg.

- favoritprogram på tv?

That 70's show

- bästa boken du läste i sommar?

Mansonbiografin

- största musikaliska upptäckten?

tror fan inte det var nå nytt :O

- något du önskade och fick?

japp

- något du önskade dig men inte fick?

inte vad jag kommer ihåg! (pptit)

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?

första kvällen kommer jag knappast ihåg, var vid skyttebanan iaf. första dagen kommer jag inte heller ihåg! XD

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

bättre väder och mindre terre faktist :<

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?

naket

- vad fick dig att må bra?

metaltown och målilla, alla barn & alice&mansiden såklart!

- vem saknade du?

det vet nog den om den ens bryr sig, *saknaAR pluttis!

- de bästa nya människorna du träffade?

G, supmänniskor och Martin!

Kommentarer
Postat av: Julia

NAAAKEET!!!! :DDDDDDDDDDDD jag har fortfarande alla bilder.

2009-09-25 @ 21:55:59
URL: http://femindianer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0