let me show you where it hurts

Sånt här är kul och jag har tråkigt, måste plugga men w/e.



har du pojkvän/flickvän? nepp
har du haft pojkvän/flickvän 2009? no
har du hånglat med någon 2009? Yes
har du kramat någon 2009? Jorå
har du hatat någon 2009? HAHA OM jag har
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009? Ja, tyvär :)
är du kär nu? vetifan
kan du vissla? Japp, jätte högt :D
äger du en mascara? Ja
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? no
är du emo? No
är du brat? no
gillar du vältränade killar? mjorå
gillar du nörd-killar som pluggar? haha? 
gillar du tjejer? OM jag gör
är du bisexuell?
har du nångång tyckt om någon i din ålder? yes
är du brunett? Nej
är du blond? Yes 
har du haft svart hår/har du just nu? never

HELT SERIÖST.
vad har du på dig för underkläder?  svarta
hur gammal har ditt äldsta hångel varit? 18

SENASTE.
vem fick du sms av senast? emma som hotar med att döda mig om jag inte tar med hennes nycklar
vem skickade du sms till senast? emma där jag sa att jag hellre dör
vem ringde dig senast? emma
vem hånglade du med senast? marcus
vem pussade du senast? malin :>
vem kramade du senast? glenn
vad drack du senast? saft<3
när däckade du sist? de vetifan
är du allergisk mot någoting? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0