nu då?

Okej, fick en ny tv till rummet, böcker, ljudböcker, mina lurar, en mössa, godis & spel. Ungefär allt ja..
Var i norrköping ja0. Snart nyår, vetifan om jag orkar röra på mig.. hostar ihjäl så fort jag rör på mig och det går som vanligt inte över förens det är vår. Men iaf, går ständigt runt med mina lurar & min asballa mössa på mig & lyssnar på ''Om jag kunde drömma'' (jag vet att du är stolt över mig emma).
På måndag är det julafton igen fast med barnen. Gr8.

ghtshy

juyetu
(DEN SISTA OCH STÖRSTA LUCKAN DIN JÄVEL!!!!! :()

Kommentarer
Postat av: Malin

hahhaha!:D älskar dig med! :*

2010-01-01 @ 16:24:38
Postat av: madde

hahahahhhhhhaaaaa ....[_]>

2010-01-02 @ 00:44:51
URL: http://mkshitassu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0